Met ingang van 1-1-2017:

Een nieuw tarief voor het Onbeperkte Lidmaatschap €63,-

Een nieuw soort les: “Functional Fitness”

Ben je op zoek naar een fittere en gezondere versie van jezelf, maar vindt je CrossFit te heftig, dan zijn dit de perfecte lessen om mee te beginnen. Bij deze lessen ligt de nadruk op Core/Body Weight/Cardio en Gymnastics oefeningen, met als doel fitter en sterker worden. Het grootste verschil met CrossFit is dat we geen Weight Lifting zullen toepassen. Uiteraard zullen we wel gebruik maken van bijvoorbeeld, dumbells, kettlebells, en medicine ballen. We beoefenen functionele bewegingen, met als doel het trainen en stimuleren van de volledige bewegingsuitslag van je gewrichten en spieren, waardoor je hele lichaam sterker en mobieler wordt.
Dit programma is geschikt voor iedereen! Voor diegenen die de reguliere sportschool beu zijn, maar wel graag met een gemotiveerde groep mensen willen sporten onder professionele begeleiding van 1 van onze coaches. Maar zeker ook als perfecte aanvulling op de reguliere CrossFit lessen!
We helpen je graag met het bereiken van je doelen, dus ben je gemotiveerd om 2017 fit en gezond tegemoet te gaan, stuur ons dan een email of berichtje, en kom een keer een proefles doen.
Als je alleen interesse hebt in de “Functional Fitness” lessen, hebben we hiervoor speciale abonnementen.

De lestijden voor deze lessen zijn dagelijks van 10.30-11.10 uur. Bij grote belangstelling zullen we deze lessen ook in de avond gaan geven.

Gebruik onderstaande link om lid te worden!

Inschrijven voor lessen via WoddApp.nl

WAT IS CROSSFIT?

CrossFit is een manier van fitness die gewichtheffen, atletiek en gymnastiek combineert in één trainingsvorm. Gedurende de training worden functionele bewegingen op een gevarieerde manier in een hoge intensiteit zo snel mogelijk uitgevoerd. De filosofie achter CrossFit is om niet te specialiseren in één specifiek sportonderdeel omdat dit tot een eenzijdige fysieke ontwikkeling zou leiden.
Trainingen bestaan uit een warming-up, een technisch gedeelte om de Crossfit bewegingen te leren en een intensieve training WOD (Workout of the Day) van 10 à 20 minuten. Vaak worden de resultaten van deze WOD op een whiteboard bijgehouden om een sport- / competitie-element aan de training toe te voegen.
Gedurende de training wordt er gebruikgemaakt van barbells, dumbbells, kettlebells, tractorbanden, zandzakken, touwen en pull up bars. De oefeningen bestaan voornamelijk uit natuurlijke lichaamsbewegingen zoals duwen, (op)trekken, stoten, werpen, tillen, springen, klimmen en rennen. Het doel van CrossFit is om ongeacht leeftijd, beroep of fysieke gesteldheid, zo snel mogelijk fit en gezond te worden.

Klik hier voor de volledige agenda:

agenda

Klik hier om het vaste rooster te bekijken:

rooster
Shop Now Rogue Fitness

“REGARDLESS OF THE SITUATION,
NO MATTER HOW HOPELESS THE OUTCOME MAY BE,
I WILL NEVER QUIT,
AND I WILL NEVER BACK DOWN.
BECOME THE WOLF!”